هیگواین: مردم در ناپل همیشه از من حمایت می کنند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- مهاجم سابق رئال مادرید از حمایت هواداران ناپولی سخن می گوید.

به گزارش فوتبال اسپانیا، تابستان امسال مهاجم آرژانتینی سابق رئال مادرید پس از 6 سال حضور در این تیم با مبلغ 37 میلیون یورو به ناپولی ملحق شد.

حال این بازیکن 25 سال از تمایل رفتنش از مادرید به ایتالیا سخن گفته.

هیگواین می گوید: "من بسیار خوشحالم که توانستم در برخی لحظات دل هوادارن رئال رو شاد کنم اما دیگر من آن جا خوشحال نبودم. شما وقتی نتوانید یک مدتی بازی کنید رنج خواهید کشید."

هیگواین جانشین کاوانی در ناپولی نامیده می شود.

"طرفداران روزانه در ناپل از من حمایت می کنند، طرفداران رئال مادرید نیز همین طور بودند و در طول دوران بازی در آن جا همیشه از من حمایت کردند، من از همه آن ها سپاس گزارم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:50 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 471
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 30834
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1