پایان کار تراپاتونی در ایرلند جنوبی

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - جیوانی تراپاتونی سرمربی ایتالیایی 74 ساله ایرلند جنوبی از سمتش کنار رفت.

به نقل از بیلد، فدراسیون فوتبال ایرلند جنوبی پس از شکست دیشب تیم ملی این کشور مقابل اتریش، و از دست رفتن شانس حضور در جام جهانی تصمیم گرفت به همکاری خود با این مربی مشهور ایتالیایی خاتمه دهد.

ترپاتونی پس از مشخص شدن جداییش از این تیم ضمن تشکر از فدراسیون و بازیکنان تیم ملی گفت: " من با احساسی خوب از ایرلند می روم، من با هواردان ایرلندی رابطه ای خوب داشتم و همدیگر را درک می کردیم. من در این تیم تمام تلاش خود را کردم و امیدورام فدراسیون فوتبال ایرلند با مربی خوبی برای همکاری به توافق برسد. "

تراپاتونی از جولای 2008 هدایت تیم ملی ایرلند جنوبی را بر عهده داشت و طبق گفته مقامات فدراسیون این کشور، دو طرف بر سر قطع همکاری به توافق رسیدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:41 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 447
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 30810
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1