انتخابی جام جهانی؛ هاجسون از اکراین دست خالی بازگشت

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - سرمربی تیم ملی انگلستان، روی هاجسون اعتقاد دارد مساوی در برابر اکراین نتیجه عادلانه ای بوده است و انگلستان علیرغم نداشتن چند بازیکن، بازی خوبی را به نمایش گذاشته است.

سه شیرها  حتی فرصت پیروزی در لحظات آخر مسابقه را نیز داشتند. ضربه سر فرانک لمپارد در اواخر مسابقه ورزشگاه المپیک کیف را نیم خیز کرد تا شاید شاهد گل زنی انگلستان باشد.

انگلستان با گرفتن یک امتیاز از بازی خارج از خانه خود در مقابل اکراین، به صدر جدول گروه H این رقابت ها بازگشت؛ هر چند انگلستان برای صعود نیازمند برد در مقابل مونتنگرو و لهستان است.

روی هاجسون پس از مسابقه اظهار داشت:" به نظر من نتیجه بازی عادلانه بود. ما در نیمه اول کنترل کامل بر جریان بازی را داشتیم؛ هم چنین در نیمه دوم نیز اگر ضربه سر فرانک لمپارد گل می شد،  می توانستیم پیروز میدان باشیم."

 وی افزود:" ما هفت بازیکن اصلی خود را نداشتیم و مجبور بودیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در حد و اندازه بازی در این رقابت نبودند."

در نهایت نیز وی با اشاره به وضعیت انگلستان در جدول گروه  H عنوان کرد:" ما در جدول وضعیت خوبی را داریم و با کمی دقت و شانس می توانیم به عنوان تیم اول به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کنیم؛ گرفتن تنها 4 امتیاز برای ما از دو بازی آینده کافی است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:42 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 597
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 943
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 31306
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1