زلاتان: دوست دارم دیگران را خوشحال کنم؛ من قلب بزرگی دارم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم تیم پاریسن ژرمن اظهار کرد که بسیار متفاوت تر از آن چهره ای است که از او برداشت می کنند و همیشه سعی کرده تا هم تیمی هایش را در اولویت قرار دهد.

این بازیکن 31 ساله اغلب در طول زندگی حرفه ای خود به عنوان بازیکنی بد تأثیر شناخته شده است و مهم ترین آن را می توان یک سال حضور در بارسلونا مثال زد. جایی که او در موارد متعددی با پپ گواردیولا به اختلاف نظر برخورد.

با این حال او این گمانه زنی ها را رد کرده و گفت از نظر شخصی بسیار متفاوت تر از آنچه به نظر می رسد است.

زلاتان به BBC گفت: "من همیشه در روزنامه ها می خوانم که مردم فکر می کنند آدم مغروری هستم. آنها می گویند من از خود راضی هستم و شخصیت بدی دارم.

من این اخلاق را از جوانی داشته ام. اما وقتی آنها با من ملاقات می کنند، می گویند 'این چهره متناسب شناخت ما از شما نیست.'

جایی که من از آن می آیم [سوئد] مردم هیچوقت قبل از ملاقات با شما، در موردتان قضاوت نمی کنند. من هم هرگز چنین کاری نمی کنم.

هرجا که من بازی کرده ام، پیروز شده ام. اما تنها وقتی احساس رضایت می کنم که هم تیمی ها، هواداران و همه خوشحال باشند. من قلب بزرگی دارم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:7 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 351
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 697
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 31060
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1