چمپیونزلیگ؛ شالکه 3 - 0 استوا بخارست؛ برد قاطع معدنچی ها

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بردی ارزشمند دست یافت.

در این بازی که در ورزشگاه ویلتنس آره نا گلزنکیرشن برگزار شد شالکه با نتیجه 3 - 0 به برتری رسید. شالکه در نیمه اول چندین موقعیت خطرناک روی دروازه استوا خلق کرد اما موفق نشد دروازه این تیم را باز کند. با شروع نیمه دوم این بار نوبت استوا بود که چند موقعیت پیاپی روی دروازه شالکه ایجاد کند، ولی آن ها هم در این راه ناکام ماندند. در ادامه شالکه از موقعیت های بدست آمده بهتر استفاده کرد و توانست 3 امتیاز مهم را کسب کند.

شرح گل ها:

1 -0 : توپ ارسالی آتسوتو اوچیدا مدافع راست ژاپنی شالکه روی اشتباه مدافع و دروازه بان استوا مستقیم وارد دروازه شد و شالکه در دقیقه 67 به گل اول رسید.
2 - 0 : جفرسون فارفان دارکسلر را پشت محوطه صاحب توپ کرد و او هم با پاسی زیبا بواتنگ را در موقعیت گلزنی قرار داد و هافبک غنایی شالکه با ضربه ای مطمئن در دقیقه 78 گل دوم شالکه را زد.
3 - 0: دقیقه 85 یک همکاری زیبا بین دارکسلر و فوکس باعث شد دراکسلر با دروازه بان استوا تک به تک شود و با یک ضربه چیپ دروازه استوا را برای بار سوم گشود.

ترکیب دو تیم:

شالکه: هیلده براند - اوچیدا - هوودس - متیپ - آوگو - نویشتادر - هوگر (88. گروتسکا) - فارفان (89. کلمنس) - کوین بواتنگ - دراکسلر - سالایی (82. فوکس)

استوا بخارست: تاتارسانو - گئورگیوفسکی - زوکالا - گاردوش - لاتووالویچی - پوپا - پینتیلینی - ستانکیو (60. لئاندور تاتو/73. کریستئا) -بورکئانو - تاناسه - کاپتانوس (64. پیوواکاری)

داور: جونیت چاکیر (ترکیه)

تصاویر منتخب بازی


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 9:51 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 400
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 30763
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1