لیگ قهرمانان؛ کلوپ: من مانند یک میمون رفتار کردم!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- این مربی 47 ساله رفتار خودش را احمقانه توصیف کرد. کلوپ در بازی با ناپولی در چارچوب لیگ قهرمانان، از کنار زمین اخراج شد.

سرمربی بروسیا دورتموند، یورگن کلوپ در مصاحبه اش سرخوردگی اش را از رفتارش در حین بازی با ناپولی نشان داد و گفت که مانند یک میمون رفتار کرده است. داور پس از انجام شدن مداوا بر روی سر سوبوتیچ به او اجازه ورود به زمین را نداد و در همین حین دورتموند گلی را دریافت کرد و کلوپ به این دلیل خیلی عصبانی بود.

به هر صورت کلوپ مسئولیت شکست در برابر شاگردان بنیتز را قبول می کند اما باور دارد که می توانستند پیروز این دیدار باشند. وی در مصاحبه با ZDF گفت: "امشب ما روی خوشمان را نشان ندادیم و در آخر شکست خوردیم. حالا ما می دانیم که می توانستیم ناپولی را شکست دهیم اما خیلی چیزها بد پیش رفت؛ از جمله اخراج من که احمقانه بود و من به آن اعتراف می کنم!"

وی در آخر گفت: "من مانند یک میمون رفتار کردم. خیلی تند رفتم."

فینالیست سال قبل لیگ قهرمانان اروپا با دو گل هیگواین و اینسینیه از ناپولی عقب افتاد و گل به خودی زونیگا در دقیقه 87 نیز کمکی به شاگردان کلوپ نکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:9 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 509
بازدید ماه : 501
بازدید کل : 30872
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1