چمپیونزلیگ؛ بنیتز: ناپولی می تواند بهتر شود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - رافائل بنیتز علی رغم پیروزی 2-1 ناپولی در برابر بروسیا دورتموند معتقد است که این تیم می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "من راضی هستم، همانطور که ما در مورد همه چیز قبل از بازی صحبت کرده بودیم. ما می دانستیم بروسیا در زمان حمله تیمی بسیار خطرناک است، به همین دلیل با مدافعان صحبت کردیم و همه به دفاع تیم کمک کردند."

"من در آخرین بازی گفتم که تیمم به مرز 72 درصد آمادگی رسیده است و من تصور می کنم که می توانیم به مقدار زیادی پیشرفت نماییم. من باید از عملکرد مثبت تیمم در بازی امشب در برابر نایب قهرمان اروپا راضی باشم. ما یک نتیجه بزرگ کسب کردیم."

"بازیکنان جدید تیم مانند گونزالو ایگواین، خوزه ماریا کایخون و درایس مرتنز دارای کیفیت بین المللی بودند. همه چیز در مورد دادن اعتماد به نفس به گروه بود و بازیکنانی مانند مارک همسیک و لورنتزو اینسینیه دارای سبک لذت بخشی در فوتبال می باشند. من مطمئنم تا یکی دو ماه دیگر حتی بهتر هم خواهیم شد."

ناپولی روز یکشنبه در سری آ به مصاف میلان خواهد رفت و قصد دارد رکورد 100 درصد پیروزی خود را در این مسابقات حفظ نماید. بنیتز ادامه داد: "ما باید شور و شوق هوادارانمان را کنترل نماییم. هر چند ما امشب لذت می بریم، اما باید برای آینده تلاش کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:24 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 372
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 718
بازدید ماه : 710
بازدید کل : 31081
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1