لیگ قهرمانان: مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار با مارسی

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در مورد بازی...
مارسی در نیمه اول بسیار خوب کار کرد اما در دفاع اشتباهات بزرگی انجام ندادیم و به اندازه کافی صبور بودیم تا در نیمه دوم پیروز شویم. احساس کردم در نیمه اول کمی خود را محدود کردیم و با ترس بازی کردیم و مارسی تحرک بیشتری داشت و توپ ها را از آن خود کرد. آنها در نیمه دوم افت کردند و ما از لحظات حیاتی خود استفاده کردیم. این مساله موجب شد سه امتیاز بسیار مهم را بدست بیاوریم.

در مورد آرون رمزی...
صادقانه بگویم انتظار نداشتم او این تعداد گل به ثمر برساند. او به طور ویژه توان پاسکاری و کیفیت تکنیکی خود را بهبود بخشیده است. او همواره در موقعیت خوبی در داخل محوطه جریمه قرار می گرفت اما گلزنی تا حدودی بصورت چرخشی است. دوره هایی دارید که همه توپ ها وارد دروازه می شوند و دوره ای را نیز دارید که اینگونه نمی شود. برای من، مهمترین چیز کیفیت بازی اوست.

در مورد اینکه رمزی بعد از مصدومیت خود به بالاترین سطح عملکرد رسید...
تصمیم گرفتم در قبال او صبور باشم زیرا وقتی برای چنین مدت طولانی مصدوم می شوید، مدتی زمان می برد تا به بهترین فرم خو بازگردید. تنها مساله این است که هرگز نمی دانستید آیا وی کاملا به بهترین سطح خود باز می گردد یا نه. اما وقتی قبل از 20 سالگی مصدوم می شوید، به سطح طبیعی خود باز می گردید و طوری پیشرفت می کنید که گویا مصدوم نبوده اید.

در مورد اشتباهات...
اشتباهات حیاتی هستند. معمولا اولین تیمی که گلزنی کند برنده بازی می شود. آمار در اینجا بسیار ساده است، 78 درصد اوقات وقتی تیمی اولین گل را می زند پیروز بازی می شود. امشب نیز این گونه بود، مثالی از آنچه به شما گفتم.

در مورد مارسی...
می دانستم مارسی حریف سختی خواهد بود. فکر می کنم تنها کسانی که فکر نمی کنند مارسی بتواند کار را برایمان سخت کند، مردم مارسی باشند.

در مورد تاثیر اوزیل و ویلشر...
احساس کردم در نیمه اول به اندازه کافی ترکیب را تغییر ندادیم و به انداز کافی جک و اوزیل را در جریان بازی پیدا نکردیم. اما مارسی خیلی خوب دفاع کرد و مانع بازی ما شد. به اندازه کافی به دفاع آنها نرسیدیم و در مجموع اهداف کافی در بازیمان وجود نداشت. در بین دو نیمه روی این موضوع اصرار داشتم.

در مورد اینکه رمزی یکی از آماده ترین هافبک های حال حاضر اروپاست...
نمی دانم که آیا کسی بهتر از او بازی می کند یا نه. من این گونه به مسائل نگاه نمی کنم. آرون خوب بازی می کند و این مهمترین چیز است بنابراین او می تواند به پیشرفت ادامه دهد. فکر می کردم بازی امشب خطرناک باشد. قبل از بازی آگاه بودم که مارسی به خوبی متمرکز خواهد بود. آنها می دانستند که شانس نخست این گروه نیستند، چیزی برای از دست دادن نداشتند و فرانسوی ها وقتی در این موقعیت قرار می گیرند خطرناک می شوند! می دانستم که اگر می خواهیم شانسی داشته باشیم، مهم است 3 امتیاز را در اینجا بدست بیاوریم. دیروز گفتم که حداقل به 10 امتیاز نیاز داریم بنابراین شروع کار با 3 امتیاز خوب است.

در مورد 10 پیروزی متوالی خارج از خانه...
همیشه سعی می کنیم پیروز شویم و این مساله در ماه های اخیر جواب داده است. در دیدارهای خارج خانه زیادی به میدان رفته ایم و در موقعیتی بودیم که انتظار داشتید بتوانیم پیروز بازی باشیم. اما نکته جالب ثباتی است که از خود نشان داده ایم و این مساله اعتقاد و باوری را در ما به وجود آورده است.

در مورد اینکه آیا مارسی اکنون خارج از جمع است...
نه، اینطور فکر نمی کنم. اگر دو سال قبل را به یاد داشته باشید ما در اولین بازی به اینجا آمدیم و پیروز شدیم. سپس مارسی به خانه دورتموند رفت و پیروز شد و از گروه صعود کرد. فکر می کنم آنها باید نکات مثبت بازی امروز را ببینند و به راهشان ادامه دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:11 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 689
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1035
بازدید ماه : 1027
بازدید کل : 31398
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1