مورینیو: مسئولیت باخت را قبول می کنم، بر می گردیم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- مورینیو پس از شکست مقابل بازل در استمفوردبریج، در کنفرانس خبری عنوان کرد که مسئولیت باخت را قبول می کند و برای گرفتن بقیه امتیازات تلاش خواهد کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی های لندن با انجام بازی نا امید کننده مقابل بازل سه امتیاز خانگی را تقدیم بازل کردند تا لیگ قهرمانان را با ناکامی آغاز کرده باشند.

مورینیو پس از این بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد، متن صحبت های مورینیو بدین شرح است.
 

"سه امتیاز از دست دادیم که حالا باید جای دیگر جبرانش کنیم. در بازل، شالکه یا بخارست یا حتی همه آن ها."
 

"قرار گرفتن در میان دو تیم اول هدفیست که هنوز از دست نرفته، هنوز زمان زیادی باقیست و ما برای این خدف می جنگیم. این هدفیست که به شدت خواهان بدست آوردنش هستیم."
 

"در نیمه اول مالکیت زیادی داشتیم. در یک دوره کوتاه چند کرنر پشت سر هم داشتیم، ولی شانسی ایجاد نکردیم. بازل خیلی فشرده بود، آن ها با همه بازیکنان خود دفاع می کردند و همه فضا ها را بسته بودند در حالی که به طور نرمال آن ها تیمی تهاجمی هستند، ولی در نیمه اول واقعا کاری برای گلزنی نکردیم. وقتی گل زدیم و نیمه اول را با نتیجه 1-0 به اتمام رساندیم، من فکر می کنم که نتیجه باید 0-0 می بود."
 

"در نیمه دوم در بهترین دوره ما که فضای بیشتری برای بازی کردن داشتیم، یک تیرک زدیم و و دو شوت خطرناک دیگر هم داشتیم، با این حال در همان زمان بازل گل زد. پس از آن پذیرش گل دوم آن ها سخت بود، زیرا ما کار های زیادی بر روی سازمان دفاعی انجام داده بودیم و ضربه سر در حالی وارد دروازه ما شد که در آن ناحیه بازیکن داشتیم. ما به صورت نفر به نفر دفاع می کردیم و در آن منطقه دو بازیکن برای دفاع کردن داشتیم به علاوه یک بازیکن دیگر که مسئول مهار استرلر بود. سه بازیکن اشتباه کردند و ما به همین خاطر مجازات شدیم."
 

"در یک جمله ساده، ویلیان بازی مثبتی داشت. ساموئل شاید بی دقت بود و وقتی چند سال در جایی بازی کنید که انگیزه ای برای شما نگه ندارد، چیز عجیبی نیست و شما را از مراحل بازیکن دور می کند، شاید شما به دلایل درستی به آنجا نرفته باشید و تشنگی خود برای موفقیت و انگیزه خود را از دست دهید. حالا ساموئل بار دیگر چیزهای از دست رفته خود را باز یافته، او می خواهد موفق باشد و از بودن در این سطح خوشحال است."
 

"او در بازی دسته جمعی حضور فعالی دارد. برای تیز بینی و آغاز گلزنی، باید صبر کنیم ولی او بازیکن بزرگیست و گل خواهد زد. من از داشتن این سه مهاجم خوشحالم. آن ها بازیکنان و حرفه ای های خوبی هستند و تلاش می کنند تا به بهترین حالت برای تیم بازی کنند، لحظات خوب ما از راه می رسند."
 

"تیم ما چندان به بلوغ نرسیده و شخصیت مقابله با لحظات سخت را ندارد. اورتون در آخرین دقیقه نیمه اول گل زد و پس از آن ما به مشکل خوردیم، با این وجود که بر بازی تسلط داشتیم."
 

"امروز در اولین لحظه منفی که همان خوردن گل تساوی ود، تیم اندکی لرزید. ولی تنها کاری که شما می توانید انجام دهید این است که به تلاش خود ادامه دهید."
 

"ما غمگین به خانه می رویم، هواداران با ناراحتی به خانه می روند، ولی فردا صبح بیدار می شویم و به تمرینات می رویم، دو روز برای آماده شدن وقت داریم. تنها راهی که من در فوتبال بلدم، سخت کوشی، خود باوری و حیاتی بودن حل کردن مشکلات در خود گروه و متحد بودن است. تلاش می کنیم که مقابل فولام نتیجه ای بگیریم که لبخند را بر لبان تیم باز گرداند و در بازی بعدی لیگ قهرمانان باید تلاش کنیم که سه امتیاز از دست رفته را برگردانیم."
 

"وقتی می بازیم من از بازیکنان به صورت فردی حرفی نمی زنم. مسئولیت باخت را قبول می کنم، زیرا مربیم و مربی مسئول همه چیز است. ولی به دیگران می گویم که آرام باشید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:12 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 457
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 30820
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1