مورینیو: این چلسی هنوز به بلوغ کافی نرسیده؛ مسئول این باخت، منم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آبی های لندنی دیشب و دردور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در لندن با نتیجه 1-2 مغلوب بازل شدند

سایت گل- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش هنوز به بلوغ لازم نرسیده است.

چلسی دیشب در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک دیدار خانگی در استمفورد بریج با نتیجه 1-2 مغلوب بازل سوئیس شد. ثانیه هایی قبل از اتمام نیمه اول اسکار گل برتری چلسی را به ثمر رساند ولی دو گل از محمد صلاح و مارکو استلر برد میهمان سوئیسی را رقم زد تا چلسی دومین باخت متوالی اش را متحمل شود.

در پایان این بازی مورینیو به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که تیم من هنوز بلوغ لازم و شخصیت مورد نیاز برای تحمل فشار بازی را نیافته است. ما در بازی با اورتون شاهد آن بودیم که آنها دقیقا قبل از اتمام نیمه اول به گل هایشان رسیدند و 4شنبه شب هم این ماجرا به نحو دیگری رخ داد. وقتی  اولین لغزش منفی از راه می رسد (منظورم گل مساوی است) ، تیم کمی می لرزد. ما خیلی غمگین و ناراحت به خانه می رویم ولی 5شنبه صبح بیدار شده و دوباره تلاشمان را آغاز می کنیم.»

مورینیو در بازی 4شنبه شب برای اولین بار از ویلیان، خرید تابستانی و 36 میلیون یورویی تیمش استفاده کرد.

دراین میان اقای خاص مسئولیت این باخت را پذیرفت و اعلام کرد که چلسی در رقابتهای گروهی (که با تیم های شالکه واستوا بخارست هم تیمی است) پیشرفت خواهد کرد.

مورینیو ادامه داد:« بعید می دانم که الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد عملکرد فردی بازیکنان باشد؛ ما به عنوان یک تیم باختیم و کسانی که خوب بازی کردند و آنهایی که بد بودند، هم درکنار هم در یک تیم متحمل این باخت شدند و من مسئول این باختم. من دوست دارم بازیکنانم بدرخشند و وقتی که ببریم از بازیکنانم تحسین می کنم ولی وقتی می بازیم، من مسئولم.این بازی آن طور که توقع داشتیم پیش نرفت. در نهایت ما سه امتیاز را از دست دادیم و باید جای دیگری آن را جبران کنیم. هدف مااین است که رقابتهای گروهی را در جمع 2تیم بالای جدول به پایان ببریم و با این باخت از هدفمان دور نشده ایم. ما برای رسیدن به خواسته مان می جنگیم و معتقدم که به هدفمان خواهیم رسید.»

 

مورینیو در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:« این باخت یک گام به عقب است. ولی من در شوک فرو نرفته ام. گاهی وقتها تیم می برد و گاهی هم می بازد. واقعیت این است که گاهی وقتها نمی توان پیروز شد. واضح است که خوشحال نیستم. ما یک گام به عقب برداشتیم ولی هنوز 5 بازی دیگر پیش روست.»

 

سرمربی اسبق رئال در آنالیز بازی هم گفت:« بازل خیلی خوب بازی کرد. ما زمان زیادی توپ را در اختیار داشتیم و آنها هم موقعیت زیادی برای گلزنی نداشتند. در بهترین لحظات بازی ما بود که بازل بازی را به تساوی کشاند و بعد از آن دائما به دفاع آنها برمی خوردیم. تیم ما از نظر احساسی هنوز به بلوغ کامل نرسیده. من درجریان این بازی تعویض هایم را انجام دادم؛ چون می بایست این کار را می کردم. من درتیمم ساختار مشخصی دارم و بازیکنان باید برای حضور در هرجایگاه مبارزه کنند.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:18 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 783
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1129
بازدید ماه : 1121
بازدید کل : 31492
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1