رمزی: پیروزی با شکوهی بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پس از پیروزی مقابل مارسی، آرون رمزی به تمجید از هم تیمی هایش پرداخت.

به گزارش Arsenal.com و به نقل از کانون هواداران آرسنال در ایران، پس از پیروزی مقابل مارسی آرون رمزی به تمجید از هم تیمی هایش پرداخت. با گلهای وولکات و رمزی آرسنال دهمین برد متوالی خارج از خانه خود را بدست آورد. رمزی از این نتیجه خشنود است.

"برای ما باشکوه بود که به اینجا بیاییم و 3 امتیاز را بگیریم. چند فصل قبل هم به همین ترتیب این کار را کردیم. اینجا مکان سختی برای بازی کردن است. زمین در بهترین شرایط خود نبود، چمن سخت و خشک بود و ما باید به تلاشمان ادامه می دادیم و بازی خود را ارائه می کردیم. در نهایت نتیجه آن را دیدیم و بردی را بدست آوردیم که از آن خوشحالیم.

تلاش کردیم تا جایی که می توانیم مثل یک تیم دفاع کنیم. حس می کنم تیم در چند فصل اخیر از این نظر خیلی قوی تر شده است. نشان دادیم که اگر ادامه بدهیم و در راهی که می خواهیم بازی کنیم در نهایت اتفاقی که به دنبال آن هستیم می افتد. همین طور شد و ما فرصت هایمان را بدست آوردیم.

در لیگ نوسان نداشتن حیاتی است. ما با استوک بازی خواهیم کرد که زیر نظر مارک هیوز کمی سبکشان را عوض کرده اند. آنها لیگ را خوب شروع کرده اند پس ما باید در روزهای آینده به خوبی خودمان را بازیابی کنیم و امیدوار باشیم برد دیگری در لیگ بدست بیاوریم."

گل رمزی مقابل مارسی ششمین گل این فصل او بود.

"فکر می کنم حالا در مقابل دروازه کمی خونسرد تر هستم. در طی دوران حرفه ایم من در موقعیت هایی بوده ام که می توانستم گلزنی کنم اما احتمالا آرامش لازم برای این کار را نداشتم. بعضی اوقات کمی عجول بوده ام. در این لحظه احساس خوبی دارم. احساس اطمینان دارم پس امیدوارم این روند ادامه داشته باشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 18:58 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 310
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 656
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 31019
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1