دورتموند1-0 وردربرمن؛ پیروزی طلایی پوشان در حضور کاپیتان و غیبت سوکراتیس

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 شرح بازی

از همان دقیقه اول دورتموندی ها بازی هجومی ای ارائه کردند ولی اولین خطر بازی را مارکو رویس با زدن یک ضربه ایستگاهی زیبا ایجاد کرد. بازی در دست دورتموند بود و بار دیگر مارکو رویس در دقیقه 31 با ضربه ای زیبا دروازه سبزپوشان را با خطر مواجه کرد که میلیتز با واکنشی زیبا توپ را راهی اوت کرد.

در دقیقه 35 طی یک ضد حمله سریع کوبا با دروازه بان تک به تک شد و ضربه محکم او با تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه حملات نیز لوا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه رو پای او را میلیتز دفع کرد اما آخرین و خطرناک ترین حمله دورتموند در دقیقه 45 انجام گرفت؛ کرنر توسط رویس ارسال شد و ضربه سر سوبوتیچ از روی خط دروازه توسط دفاع وردربرمن دفع شد و در یک رفت و آمد ضربه شاهین نیز با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت. تنها حمله برمن در نیمه اول نیز توسط آرنوتوویچ ایجاد شد که ضربه خوب او از زاویه ی بسته از کنار تیر مخالف به بیرون رفت.

نیمه دوم نیز زیبا آغاز شد و بالاخره در دقیقه 55 دورتموند به گل رسید. گروسکرویتز رویس را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا وی با پاس عرضی زیبا لوا را با دروازه تنها بگذارد و تک گل دورتموند به اینگونه به ثمر برسد.

وردربرمن پس از دریافت گل هجومی تر شد اما آن ها نتوانستند حمله خطرناکی انجام دهند اما در دورتموند اوبامیانگ یک تک به تک را از دست داد و در صحنه ای دیگر سانتر خوب اشملزر توسط دروازه بان وردربرمن دفع شد و شاهین در برگشت این توپ با ضربه ای آکروباتیک دروازه حریف را با تهدید مواجه کرد.

دورتموند در شبی که کلوپ برای صد و یکمین بار بر روی نیمکت طلایی پوشان نشسته بود با کسب یک پیروزی خفیف به طور موقت به صدر جدول رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:52 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 441
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 30804
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1