ویلشر: خروج رئیس می تواند اوضاع را تغییر دهد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 یک سال دوری به اندازه کافی بلند مدت بود و داشتن چندین تجدید آسیب دیدگی یقینا موجب می شود سوالاتی از خود بپرسید که آیا به سطحی که قبلا در آن بودید باز می گردید؟ زمانی نبود که فکر کنم باز نمی گردم. همواره می دانستم که باز می گردم اما زمانی بود که فکر می کردم آیا می توانم به همان سطح باز گردم یا نه.

وقتی متوجه شدید دوباره بازی می کنید چه احساسی داشتید؟
واقعا مضطرب بودم. تا ساعت 10:30 صبح قبل از بازی چیزی به من گفته نشد بنابراین واقعا زمان زیادی برای فکر کردن نداشتم. درست قبل از اینکه به زمین بروم، بسیار مضطرب بودم. 60.000 نفر شما را تماشا می کنند و تنها می خواستم مقابل آنها خوب کار کنم. قبل از آن چند بازی در تیم ذخیره ها انجام داده بودم بنابراین می دانستم به اندازه کافی آماده ام اما تنها راهی که می توانید برای حضور در تیم اصلی خود را آماده کنید این است برای آن بازی کنید بنابراین می دانستم که باید این کار را انجام دهم.

بازگشت به زمین بازی چه حسی داشت؟
حیرت انگیز بود. فقط از اینکه بازگشتم بسیار خوشحال بودم. خصوصا اینکه در ورزشگاه امارات بازی می کردم، منظورم این است که رئیس در قبال من برخورد فوق العاده ای داشت، او می توانست در یک دیدار خارج از خانه به من بازی دهد اما در یک دیدار خانگی این کار را انجام داد و تمام هواداران از آن استقبال کردند. 

اینکه برای این مدت طولانی مصدوم باشید چقدر سخت بود؟ چه کسی به شما کمک کرد این 15 ماه را پشت سر بگذارید؟
سخت بود اما پسرم، آرچی کمک زیادی به من کرد. خصوصا برای چند ماه اول. وقتی او متولد شد  انتظار چنین احساسی را نداشتم اما یقینا دلنشین بود که در حالی که او رشد می کند و به سرعت تغییر می کند در کنارش باشم. او موجب شد به راهم ادامه دهم و بعضی روزها او تنها کسی بود که موجب خنده من می شد. خانواده ام و لورن (نامزد جک) نیز کمک زیادی به من کردند، آنها همراه در کنار من بودند.

وقتی بازگشتید، آیا سخت بود در کنار بازیکنان متفاوتی بازی کنید؟
قبل از مصدومیت با فابرگاس و نصری بازی کردم اما وقتی بازگشتم کاملا متفاوت بود. اما خوب بود، متفاوت بود و باید به سبک بازی آنها عادت می کردم. و البته آنها نیز باید به بازی من عادت می کردند. فکر می کنم قبل از اینکه در دیدار ماه مارچ مقابل اسپرز مصدوم شوم شروع به هماهنگ شدن کردیم و کاملا خوب به نظر می رسیدیدم.

چقدر مایوس شدید که در بازگشت به تیم برخی از بازیکنان بزرگ آن را ترک کرده بودند؟
بله، منظورم این است ما بازیکنان خوب زیادی را از دست دادیم اما بازیکنان جوان جدیدی را به خدمت گرفتیم بنابراین اگرچه مایوس کننده بود اما دلچسب و نیرو بخش بود که بازیکنان جدیدی در تیم داریم.

وقتی فنپرسی آرسنال را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد چه فکری کردید؟
از نظر فوتبالی نابود کننده بود زیرا او بهترین مهاجم لیگ است بنابراین نمی خواستیم او را به یک تیم انگلیسی دیگر بدهیم. برایمان بهتر بود اگر به خارج از کشور می رفت. همچنین برای هواداران، دلچسب نیست چون منچستر یونایتد رقیب ماست. بنابراین برای هیچ کس احساس خوبی نبود.

اینکه رقابت های المپیک و قهرمانی اروپا را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادید چه احساسی داشت؟
بله، خصوصا یورو. انتظار نداشتم در المپیک بازی کنم اما بی صبرانه در انتظار یورو بودم. سپس دچار تجدید آسیب دیدگی شدم و وقتی متوجه آن شدم رقابت های یورو را از دست دادم. پذیرفتن آن سخت بود.

تیری هانری در ژانویه 2012 به آرسنال بازگشت. آیا مایوس شدید که نتوانستید در کنار او بازی کنید؟
قطعا. بحث هایی وجود داشت که او امسال نیز باز می گردد و اینجا بازی می کند که دوست داشتم این اتفاق بیوفتد. اینکه افسانه ای مانند او داشته باشید که بازگردد و بازی کند و اینکه نتوانید در کنار او باشید قطعا یک ضربه بزرگ است.

گمانه زنی ها در مورد آینده آینده ونگر وجود دارد، نظرت چیست؟
آرسن ونگر برای سال ها در این باشگاه بوده و همواره جام ها را بدست آورده. بسیار خب، در چند سال گذشته برای کسب جام تا حدودی نا موفق بودیم اما او مربی بزرگی است و مسخره است که افراد توانایی های او را زیر سوال می برند. او برای 16 سال متوالی ما را به لیگ قهرمانان رسانده است بنابراین معتقدم که او مرد مناسبی برای این کار است. 

و دلیل ناکامی ها را چه می دانید؟
در سال های اخیر نام های بزرگ و تاثیرگزاری را از دست دادیم و این مساله برای هر باشگاهی سخت است. اول از همه تیری هانری رفت، سپس سسک فابرگاس، سمیر نصری و رابین فن پرسی. این سخت است، خصوصا وقتی رابین به یک تیم انگلیسی دیگر رفت، این مساله کار را برای رقابت ما سخت تر کرد. اما اکنون اکنون گروه خوبی از بازیکنان انگلیسی در اختیار داریم و اگر در کنار هم بمانیم و تیم خود را بسازیم، آن وقت می توانیم در چند سال آینده جام ها را بدست آوریم.

اگر آرسن ونگر برود چه احساسی خواهید داشت؟
می خواهم همراه با آرسنال عناوین را بدست آورم و می خواهم در آینده در این باشگاه باشم اما اگر رئیس باشگاه را ترک کند آن وقت اوضاع می تواند تغیر کند. آرسنال همراه در قلب من جای دارد و با امضای یک قراردا 5 ساله تعهد خود را به آن ها نشان دادم و آن ها نیز تعهد خود را به من نشان دادند بنابراین در حال حاضر همه چیز خوب است.

در مورد اینکه چرا بعد از رفتن فنپرسی شماره 10 را پوشیدید؟
فکر می کنم برای 14 ماه خارج از ترکیب بودم و سپس رییس آمد و به من گفت "می خواهم تو پیراهن شماره 10 را داشته باشی، هنوز هم تو را باور دارم" این اعتماد به نفس زیادی به من داد زیرا شماره الگوی من، دنیس برگکمپ بود. از نظر من او بهترین بازیکن تاریخ است. و قطعا بهترین بازیکن تاریخ آرسنال.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:57 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 244
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 590
بازدید ماه : 582
بازدید کل : 30953
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1