کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ژوزه مورینیو

“فصل گذشته ما در تکرار موفقیت های قبلی مان ناکام بودیم، اما شما باید روی جنبه مثبت قضیه تمرکز کنید. من فقط به اتفاقات خوبی که در دوران او افتاد فکر می کنم. من آدم کینه ای نیستم. من فقط چیزهایی را به یاد می آورم که در طول دورانی که اکنون به پایان رسیده است، یاد گرفتم. فوتبال در حال حرکت است و ما نیاز داریم که به رشدمان ادامه دهیم، پیشرفت کنیم و بلند پرواز باشیم تا بتوانیم عناوین زیادی به دست آوریم.

این شروع دوره جدیدی است، با مربی جدید، خریدهای جدید و همه ما هیجان زده ایم و امیدوار به موفقیت.”

وضعیت بارسلونا و خرید نیمار

“نیمار و مسی؟ من هم تیمی های خودم، کریستیانو، اوزیل و ایسکو را ترجیح می دهم. هیچکس شکی ندارد که آنها بازیکنان بزرگی هستند، اما من تنها کسانی را ترجیح می دهم که در تیممان باشند.”

“دوره هایی بوده است که وقتی حتی هیچ جامی هم به دست نیاورده ایم، در بازی های مقابل هم موفق عمل کرده ایم؛ این می تواند برای هرکس رخ دهد. من بهترین ها را برای تیمهای اسپانیایی آرزو می کنم اما روشن است که وفتی رئال مادرید مقابل بارسلونا قرار می گیرد، واقعاً نمی توانم بگویم که برایشان آروزی موفقیت دارم؛ رئال مادرید همیشه برای من در اولویت بوده است.”

حضور کارلو آنچلوتی

“هر مربی متفاوت است؛ آنها سیستم های متفاوت، عادات و فلسفه های متفاوتی دارند… ما در وسط یک دوره انتقالی هستیم اما چیزی که من می توانم بگویم، این است که همه اعضای تیم از روش کاری او و اینکه چطور به بازیکنانش نزدیک می شود راضی و خوشحالیم؛ پس بیایید امیدوار باشیم که این آغازی برای فتح عناوین متعدد قهرمانی باشد.”

قهرمانی در اروپا

“همیشه یکی از بزرگترین اهداف ما بوده است چرا که از آخرین قهرمانی ما در چمپیونزلیگ زمان زیادی گذشته است. اما فکر نمی کنم که این تبدیل به عقده و وسواس شود. ما باید به این باور برسیم که می توانیم این عنوان را کسب کنیم، اما تیمهای بزرگ دیگری هم هستند که مثل ما می خواهند این عنوان را به دست آورند.”

خرید های جدید تیم

“مربی جدید از راه رسیده است و چند بازیکن جدید داریم. حالا ترکیب جوان تر شده است و تأکید هم بر آوردن بازیکنان جوان است؛ بازیکنان اسپانیایی که در آستانه فصل جدید که ما واقعاً مشتاق شروعشش هستیم، مثبت جلوه می کنند. آن تعداد از ما که مدت بیشتری در باشگاه بوده اند به این نکته پی برده اند که ما باید در کادر فنی ثبات داشته باشیم- این چیزی است که ما نیاز داریم تا به ما کمک کند تمام عناوین ممکن را فتح کنیم. و از طرفی همانطور که ایکر گفت، آوردن بازیکنان اسپانیایی همیشه مهم است.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 30384
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1