کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - ممدو ساخو بازیکن جدید لیورپول می گوید که از ترک پاریسن ژرمن پشیمان نیست.

به گزارش اسکای اسپورتس، ساخو فرانسوی در روز آخر نقل و انتقالات با مبلغ 15 میلیون پوند به لیورپول پیوست.

این بازیکن 23 ساله باور دارد که به خاطر رقابت برای جایگاهش پی اس جی را ترک نکرده و این انتخاب خود او بوده است.

ساخو به L'Equipe گفت: "من در پاریس به افتخارات خوبی رسیدم و به خاطر آن ها احساس غرور می کنم بنابراین با سری بالا می توانم آنجا را ترک کنم. از آغاز حرفه ام، آرزو من پیشرفت و رسیدن به اهدافم بود. حرفه من این انتخاب را جلوی پای من قرار داد و من بدون هیچ پشیمانی به کارم ادامه می دهم. من به باشگاهی با هواداران فوق العاده می پیوندم و باعث افتخار است که به لیورپول پیوسته ام."

"در ابتدای تابستان با مربی و مدیرعامل پی اس جی صحبت کردم. صحبت هایی انجام شد که نتیجه ای در بر نداشت اما، مشکلی نیست و احساس بدی ندارم. من با انتخاب خودم تصمیم به ترک باشگاه گرفتم و هیچ اجباری در این موضوع وجود ندارد. برخلاف چیزهایی که می شنوم مخالف رقابت نیستم. فکر می کنید در لیورپول در پست من رقابت وجود ندارد؟"

ساخو که یکشنبه تماشاگر پیروزی لیورپول مقابل منچستر یونایتد بود اعتراف می کند که پروژه های قرمزها موجب آمدن او به انگلیس شده و جو آنفیلد هم بر روی او تاثیر گذاشته است.

او ادامه داد: "چرا لیورپول؟ برای اینکه لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست و این باشگاه پروژه ای را به من ارائه کرد که برای من بهترین است. سران باشگاه می دانستند چگونه مرا متقاعد کنند."

"اولین تجربه حضور در آنفیلد؟ به من ثابت شد انتخاب درستی داشتم. طرفداران و تیم فوق العاده ای داریم. شعارهای هواداران زیباست اگرچه من هنوز به خوبی با زبان انگلیسی آشنا نیستم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:27 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 264
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 30627
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1